piątek, 5 marca 2010

12-14 marca Kolosy w Gdyni


Jeśli jesteście ludźmi o mocnych nerwach i niestraszna wam krew, błoto i inne brudne ciecze, zapraszam Was serdecznie na pokazy filmów MotoWientam i MotoSyberia Reaktywacja podczas XII Ogólnopolskich Spotkań Podróżników, Żeglarzy i Alpinistów w Gdyni (12-14 marca.

W skrócie o czym jest film: Agentka Anya (znaczy się ja) rusza tropem pułkownika Kurtza w celu brutalnego przerwania jego misji wojennej, która już dawno wymknęła się nawet jemu samemu spod kontroli.

Sobota, 13 Marca, 21.05-21.35 [duża sala]
Moto Syberia Reaktywacja

Sobota, 13 Marca, 21.50-22.20 [mała sala - fotoplastikon]
Moto Wietnam - Czas Apokalipsy


W tym roku festiwal zapowiada się niezwykle ciekawie i już nie mogę doczekać się jak to wszystko zobaczę.

Dokładny program na stronie festiwalu

5 komentarzy:

  1. super prezentacja

    tajemniczy wielbiciel

    OdpowiedzUsuń
  2. Shu, jestem z Ciebie dumny. Extra film, gratuluję!

    jawny wielbiciel

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jestem jednoczesnie jawnym, tajemniczym i anonimowym fanem, oba filmy z zaciekawieniem... ale na kolacje juz nie dotarli my niestety czego zaluje bardzo!

    'elvinu zadzwonie za godzinu'

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkim jawnym i niejawnym wielbicielom bardzo dziękuję za wsparcie! Zajebiste uczucie!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dowiedziałam się o kolosach w tym roku, niestety za późno. I załuję, bo z porzyjemnoscią bym się wybrała!

    OdpowiedzUsuń